![]() |
CRM-delen, med fuld integration til de økonomiske data, giver virksomheden mulighed for at holde styr på kunder og emner.
|
Der er mulighed for at analysere de enkelte sælgeres præstationer, og overblik over udnyttelsesgraden per kunde i forhold til indtjening, omsætning, etc.
- Bedre styr på salget og salgsindsatsen
- Markedsføring overfor relevante emner
- Ensrettet kommunikation overfor samarbejdspartnere
- Effektivisering af salgsprocessen
- Bedre overblik med fleksibel rapportering
Overblik over kunderne
CRM er et kraftfuldt værktøj, der giver virksomheden mulighed for at holde styr på relationer med nuværende og kommende samarbejdspartnere. CRM giver struktur på dine informationer og de opgaver der skal udføres af den enkelte sælger. CRM kan arbejde tæt sammen med logistik og regnskabsfunktionen, men kan ligeledes bruges alene. Virksomheden får bedre styr på salgsindsatser og sikret ensartet kommunikation.
Al kundedialog samlet ét sted
Hver enkelt medarbejder kan følge op på egne aftaler, indgå aftaler med kunder eller emner, som også involverer andre kollegaer, registrere og følge op på tilbud, danne enkle huskelister mv. Dokumentarkivet holder orden på breve, kontrakter, specialaftaler og notater fra samtaler og møder. Samtidig er der fuld integration til kundens økonomiske data, salgs- og marketingshistorik, så du hurtigt kan få et overblik over kundens relation til virksomheden.